تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۳۶
بازدید: ۴۱۵
کد خبر: ۲۷۴۹۶۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر منابع انسانی شرکت فولاد جهان آرا اروند خبر داد؛

استخدام ۹۵ درصدی نیروی بومی در شرکت فولاد جهان آرا| اولویت اشتغال با خرمشهر و آبادان است

‌می‌متالز - کعبی پور، مدیر منابع انسانی شرکت فولاد جهان آرا اروند از استخدام ۹۵ درصدی نیرو‌های بومی شهرستان‌های خرمشهر و آبادان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محمد کعبی پور ضمن اشاره به اینکه شرکت فولاد جهان آرا اروند یکی از شرکت‌های تابعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بوده و در راستای محرومیت‌زدایی از منطقه و به کارگیری نیروی متخصص بومی به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: این شرکت اولین آزمون استخدامی به منظور راه‌اندازی شرکت را آذرماه سال ۱۴۰۰ برگزار کرد و طی آن ۱۰۸ نفر نیروی متخصص جذب شدند که ۹۵ درصد از این استخدامی‌ها بومی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و ۵ درصد نیز از نیرو‌های متخصص صنعت فولادسازی در استان خوزستان هستند.

وی افزود: فرآیند برگزاری آزمون بدین صورت است که پس از انتشار آگهی استخدامی در سایت رسمی شرکت، روزنامه‌های کثیر الانتشار محلی و درج آگهی در سطح شهر‌های خرمشهر و آبادان، اقدام به برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش می‌شود و در ادامه دو تا سه برابر ظرفیت مورد نیاز اعلام شده پس از کسب امتیاز قبولی و تایید مدارک هویتی به مصاحبه تخصصی دعوت شده و نهایتا از پذیرفته شدگان معاینات طب صنعتی جهت سنجش سلامت جسمی، توانایی انجام کار و روانشناسی اخذ شده و در ادامه برای دیدار با هیئت مدیره شرکت معرفی می‌شوند.

مدیر منابع انسانی شرکت فولاد جهان آرا اروند ادامه داد: همچنین انجام مراحل گزینش و اخذ تاییدیه حراست از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از دیگر الزامات استخدامی است.

کعبی پور از برگزاری آزمون استخدامی دوم شرکت فولاد جهان آر اروند در روز‌های پایانی مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: دفترچه آزمون نیمه اول مهرماه منتشر خواهد شد که طی آن ظرفیت استخدامی ترجیحا به نیروی بومی تخصیص داده شده است و نتایج آن بر روی سایت سازمان سنجش بارگذاری خواهد شد.

وی توضیح داد: ملاک بومی بودن، شهر محل تولد، شهر محل تحصیل (حداقل ۲ مقطع) و یا احراز حداقل ۵ سال سکونت در شهرستان است.

منبع: تحلیل بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده